Zavolejte nám (Po-Pá 8-17, So 8-12)

Doprava a Platby

Dodání zboží a platby:

 

Zde si můžete vybrat možnosti přepravy a uvidíte zde i ceny za služby.

Vaše zboží bude dodáno přepravní balíkovou službou. V den předání zásilky obdržíte informaci od řidiče přepravní služby v jakém časovém rozmezí můžete svůj balíček očekávat. Dodací doba přepravní služby - dle podmínek přepravce.    

Dodání zboží:

přeprava pro ČR

        -  Dobírka  s celkovou hmotností do 5 kg je 98 Kč vč. DPH.
        - Převodem z bank. účtu s celkovou hmotností do 5 kg  je 79 kč vč. DPH.  

 

přeprava pro ČR

         - Dobírka  s celkovou hmotností do 10 kg je                   129 Kč vč. DPH. 

         - Převodem z bankovního účtu nebo kartou   do 10 kg je   99 Kč vč. DPH.     

přeprava pro ČR

          - Dobírka  s celkovou hmotností  do 20 kg je                    148 Kč vč. DPH.
          - Převodem z bankovního účtu nebo kartou    do 20 kg je   119 Kč vč. DPH.

přeprava pro ČR

          - Dobírka  s celkovou hmotností  do 20 kg je                  168 Kč vč. DPH.
          - Převodem z bankovního účtu nebo kartou do 20 kg je   139 Kč vč. DPH.

přeprava pro ČR

     - Dobírka  s celkovou hmotností  do 10 kg je                   128 kč vč DPH   

     - Převodem z bankovního účtu nebo kartou do 10 kg je     99 kč vč DPH

 

přeprava pro ČR

       - Dobírka  s celkovou hmotností  do 20 kg je                  148 kč vč DPH

       - Převodem z bankovního účtu nebo kartou do 10 kg je  119 kč vč DPH

přeprava pro ČR

       - Dobírka  s celkovou hmotností  do 25 kg je                 158 kč vč. DPH

      - Převodem z bankovního účtu nebo kartou do 25 kg je   129 kč vč. DPH

 

osobní odběr

Možnosti plateb:

 

Platba online kartou 

 

Platba na dobírku

 

Platba převodem na účet

 

        - 2501613007 / 2010 - Fio banka 

        Euro účet

         - 2601613012/2010  - Fio banka

 

  

 Dodávky předmětu plnění budou dle dostupnosti produktů a provozních možností prodávajícího realizovány v co nejkratším termínu, obvykle 1 - 5 pracovních dnů, ve výjimečných případech může být dodací lhůta delší. Místo odběru je stanoveno na základě objednávky kupujícího. Za splnění dodávky se považuje dodání předmětu na uvedenou adresu. Dopravu na adresu určení zajišťuje prodávající. Zásilka se zbožím standardně obsahuje návod na používání výrobku v českém jazyce a záruční list. Při převzetí zboží od přepravní služby si vždy pečlivě zkontrolujte neporušenost přepravního obalu. V případě, že obal je poškozen, doporučujeme, abyste uvedli tuto informaci do předávacího protokolu přepravní služby.

Převzetí a reklamace:

- při přebírání zásilky je zákazník povinen zkontrolovat stav své zásilky – zjevnou vadu (poškození obalu) a je povinen tuto skutečnost ihned oznámit a poznamenat do přepravního listu a  nechat potvrdit dopravcem. Zásilku je tak možné převzít i s touto vadou bez obavy s následným uplatňováním případné škody. V případě, že je přepravní obal natolik poškozen a lze se domnívat, že i dodané zboží bude v důsledku vzniku poškození při přepravě vadné, nemá spotřebitel povinnost takovou zásilku přebírat a ihned tak uplatnit při převzetí rozpor s kupní smlouvou (více o rozporu s kupní smlouvou v obchodních podmínkách). O nepřevzetí zásilky z důvodu jejího poškození, kdy se jedná o rozpor s kupní smlouvou, uveďte tento svůj projev vůle do předávacího protokolu přepravce.

- zákazník je povinen zkontrolovat obsah zásilky po odjezdu řidiče, řidič nečeká na kontrolu obsahu při předávání – skryté vady je možné ohlásit do 3 dnů od převzetí zásilky a zažádat o sepsání zápisu o škodě. 

Na pozdější reklamace způsobené vinou dopravy nebude brán zřetel a budou zamítnuty.

Doručování zásilek  se řídí podle přepravních podmínek těchto společností. Za škody způsobené přepravou zodpovídá přepravce.


Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.