Vážení zákazníci, na našich stránkách nyní nelze nakupovat, i přesto si ale můžete prohlédnout naši nabídku.
Omlouváme se za způsobené problémy. Stránky jsou v rekonstrukci a budou brzy spuštěny.

+420 792 772 092 (Po-Pá 8:00-17:00 h.)

Zoo-prodej.cz
Váš nákupní košík 0 ks zboží za 0,00 Kč

Doprava a Platby

Dodání zboží a platby:

 

Zde si můžete vybrat možnosti přepravy a uvidíte zde i ceny za služby.

Vaše zboží bude dodáno přepravní balíkovou službou. V den předání zásilky obdržíte informaci od řidiče přepravní služby v jakém časovém rozmezí můžete svůj balíček očekávat. Dodací doba přepravní služby - dle podmínek přepravce.    

Dodání zboží:

  • Balíková přepravní služba ZÁSILKOVNA do 5 kg

přeprava pro ČR

        -  Dobírka  s celkovou hmotností do 5 kg je 98 Kč vč. DPH.
        - Převodem z bankovního účtu s celkovou hmotností do 5 kg  je 69 kč vč. DPH.    

 

  • Balíková přepr. služba GLS  do 10 kg

přeprava pro ČR

         - Dobírka  s celkovou hmotností do 10 kg je 129 Kč vč. DPH. 
         - Převodem z bankovního účtu   do 10 kg je   95 Kč vč. DPH.

 

  • Balíková přepr. služba GLS  do 20 kg

přeprava pro ČR

          - Dobírka  s celkovou hmotností  do 20 kg je   159 Kč vč. DPH.
          - Převodem z bankovního účtu    do 20 kg je   130 Kč vč. DPH.

 

Osobní odběr

  • Zvolte si osobní odběr v případě, že si chcete zboží vyzvednout přímo na naší pobočce. Ušetříte tak cenu za dopravu, protože osobní odběr je zcela ZDARMA.

    na prodejně  v Jablunkově:
  • ZOO Prodejna
    ul. Dukelská 139 ( na proti radnice )
    739 91 Jablunkov
    provozní doba: Po - Pá 8:00 - 17:00 hod, So 8:00 - 12.00
  • tel. 792 772 092

Možnosti plateb:

 

Platba online kartou 

  • Platbu je možno zaplatit online kartou, je to nejrychlejší způsob platby.-připravujeme

 

Platba na dobírku

  • Je možno si objednat platbu na dobírku u dopravce.
  • Nepřevezme - li si kupující předmět plnění z vlastních důvodů ( například není schopen uhradit kupní cenu ) , nebo přepravní společnost vrátí zboží po uplynutí možnosti vyzvednout si balík, platí kupující náklady spojené s přepravou v plné výši.

 

Platba převodem na účet

  • Zboží je možné zaplatit běžným příkazem k úhradě u libovolné banky platbou na náš účet vedený v českých korunách v české Fio bance . Po dokončení objednávky Vám zobrazíme podklady pro provedení platby ( číslo účtu , částku a variabilní symbol - číslo Vaší objednávky ) . Zboží Vám bude expedováno po připsání platby na náš účet .  

 

  • český účet

        - 2501613007 / 2010 - Fio banka 

        Euro účet

         - 2601613012/2010  - Fio banka

 

  • Adresa banky : Fio banka , as , V Celnici 1028/10 , Praha 1
  • Nepřevezme kupující předmět plnění z vlastních důvodů ( například není schopen uhradit kupní cenu ) , nebo přepravní společnost vrátí zboží nazpět , platí kupující náklady spojené s přepravou v plné výši

  

 Dodávky předmětu plnění budou dle dostupnosti produktů a provozních možností prodávajícího realizovány v co nejkratším termínu, obvykle 1 - 5 pracovních dnů, ve výjimečných případech může být dodací lhůta delší. Místo odběru je stanoveno na základě objednávky kupujícího. Za splnění dodávky se považuje dodání předmětu na uvedenou adresu. Dopravu na adresu určení zajišťuje prodávající. Zásilka se zbožím standardně obsahuje návod na používání výrobku v českém jazyce a záruční list. Při převzetí zboží od přepravní služby si vždy pečlivě zkontrolujte neporušenost přepravního obalu. V případě, že obal je poškozen, doporučujeme, abyste uvedli tuto informaci do předávacího protokolu přepravní služby.

Převzetí a reklamace:

- při přebírání zásilky je zákazník povinen zkontrolovat stav své zásilky – zjevnou vadu (poškození obalu) a je povinen tuto skutečnost ihned oznámit a poznamenat do přepravního listu a  nechat potvrdit dopravcem. Zásilku je tak možné převzít i s touto vadou bez obavy s následným uplatňováním případné škody. V případě, že je přepravní obal natolik poškozen a lze se domnívat, že i dodané zboží bude v důsledku vzniku poškození při přepravě vadné, nemá spotřebitel povinnost takovou zásilku přebírat a ihned tak uplatnit při převzetí rozpor s kupní smlouvou (více o rozporu s kupní smlouvou v obchodních podmínkách). O nepřevzetí zásilky z důvodu jejího poškození, kdy se jedná o rozpor s kupní smlouvou, uveďte tento svůj projev vůle do předávacího protokolu přepravce.

- zákazník je povinen zkontrolovat obsah zásilky po odjezdu řidiče, řidič nečeká na kontrolu obsahu při předávání – skryté vady je možné ohlásit do 3 dnů od převzetí zásilky a zažádat o sepsání zápisu o škodě. 

Na pozdější reklamace způsobené vinou dopravy nebude brán zřetel a budou zamítnuty.

Doručování zásilek  se řídí podle přepravních podmínek těchto společností. Za škody způsobené přepravou zodpovídá přepravce.

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.